מה הם יתרונות ההשקעה בלונדון על פני ערים אירופאיות אחרות?

גם בשנה הקרובה, כך אומר לנו משה טיסונה, המוכר מאוד כסוחר בשוק ההון ופעיל בענף הנדל”ן, צפויה לונדון לשמור על האטרקטיביות שלה מבחינת משקיעי הנדל”ן. קביעה זו, יש לציין, מעוגנת היטב במציאות, במיוחד כאשר משווים את לונדון לערים אירופאיות אחרות.

מרכז פיננסי ועסקי

בזכות ההיכרות הקרובה שיש למר משה טיסונה עם הכלכלה הבריטית ובעיקר עם המתרחש בלונדון, הוא קובע בביטחון כי לונדון ממשיכה לשמר את מעמדה כאחד מן המרכזים הכלכליים הגדולים בעולם.

בלונדון, יותר מכל עיר גדולה אחרת באירופה, אפשר למצוא פעילות כלכלית של בנקים מקומיים וזרים, חברות פיננסיות גלובליות, חברות ביטוח ועוד – לצד פעילות ערה של מיטב המותגים העולמים. מבחינת המשקיע, לונדון מהווה מרכז עירוני שוקק שבו קיים ביקוש לנדל”ן למגורים וגם לעסקים, משרדים, דירות, חנויות, מפעלים, חברות הייטק. הרבה מאוד שחקנים פיננסיים, משקי בית ועסקים מחפשים ממש בימים אלה נכסים להשכרה או לקניה בעיר.

יהלום שקורץ למשקיעים

מר משה טיסונה מבקש להזכיר כי ה”סיטי” של לונדון, המהווה מרכז פיננסי עולמי, מאפשר לבעלי נכסים ולמשקיעים ליהנות מתשואות יפות מאוד ולא פחות חשוב – מיציבות. לא רק ביחס לתשואות שניתן לקבל בארץ נחשבת לונדון להרבה יותר אטרקטיבית. גם ביחס לערים אירופאיות אחרות לונדון נחשבת ליהלום של ממש.

הביקוש, הן מצד גורמים פרטיים והן מצד עסקים לנכסים בשכירות, צפוי לעלות בשנה הקרובה. גם פיתוח התשתיות מהווה גורם בעל חשיבות. התשתית של הרכבות, של הרכבת התחתית, שירותים עסקיים ותיירותיים, פיתוח סביבתי – כל אלה מהווים יתרונות למשקיע. הרצון של הממשל הבריטי להפוך את לונדון לנקייה יותר, לבטוחה יותר ולאטרקטיבית גם בעתיד, בהחלט נראה לעין והמשקיעים ממשיכים להגיע, מכל רחבי העולם.

נגישות