שיווק באינטרנט: איך בוחרים מוצרים לתכנית שותפים?

אמנם במידה מסויימת לכם קל יותר למכור מוצרים דרך תכנית שותפים בגלל שרוב האחריות איננה עליכם, אבל עדיין נשארה שאלה חשובה שחייבים לענות עליה: איך בוחרים את המוצרים שתמכרו בתכנית השותפים? משה טיסונה נותן כמה טיפים בנושא.

התמקדו בנישה

אולי נושאים חמים כמו אייפונים ומחשבים ניידים נשמעים כמו מכרה זהב, אבל התחרות בתחומים אלה פשוט עצומה. אז כל עוד אינכם אשפים מלידה של שיווק ברשת, עדיף שתחפשו נישה של מוצרים שהתחרות בה איננה גדולה. טיפ של משה טיסונה: נסו להתמקד בנושא שקרוב לליבכם ולא בהכרח בתחומים שנראים זוהרים.

מוצרים עם ביקורות טובות

גם אם מצאתם מוצר במחיר אטרקטיבי, נגיד כזה שעולה פחות מ-100 דולר, זה אינו מבטיח שהוא טוב. חפשו לפחות 10 ביקורות חיוביות על המוצר, או אם מדובר במערכת דירוג אז מוצרים של לפחות 4 מתוך 5 כוכבים. משה טיסונה מזהיר שאם הציונים נמוכים יותר או שאין מספיק ביקורות טובות, יכול להיות שהמוצר אינו איכותי ולכן לא שווה את הטרחה שלכם.

מוצרים בעלי מכנה משותף

קל יותר למכור מוצרים כאשר יש ביניהם מכנה משותף. המכנה המשותף יכול להיות מוצרים מאותה חברה או מותג כמו חולצות של רשת מסויימת, או מוצרים שכולם קשורים לנושא ספציפי כמו טיסות לחו”ל. באמת שלא חסרות כאן דוגמאות ורעיונות, צריך רק לחשוב מספיק זמן.

המחשה ויזואלית של המוצר

האם קיימת תמונה של המוצר? האם למוצר יש תיאור אפקטיבי, לדוגמה היתרונות שלו על פני המתחרים? אמנם ניתן להוסיף טקסט תיאור למוצר בעמוד שתקימו, אבל אם מלכתחילה לא קיים שום אמצעי ויזואלי של המוצר זה בהחלט יקשה למכור אותו. חובה שיהיו למוצרים שאתם מוכרים אמצעים ויזואליים שימחישו אותו, אחרת אתם מכלים את זמנכם לשווא.

נגישות